دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه

دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه

دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه، دستکاهی است اتومات، که دارای 12 قالب است و توانایی تولید 10000 الی 14000 بلوک در یک شیفت کاری را دارد. با در نظر گرفتن پیشرفت روز افزون صنعت ساختمانی در دنیای امروزه، تولید محصولات بتنی رونق زیادی گرفته‌ و به یک تجارت بزرگ در جهان تبدیل شده ‌است.

قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه، با توجه به تورم و افزایش روز افزون تجهیزات اولیه متفاوت است، اما می‌توانید جهت اطلاع از نرخ دقیق دستگاه‌ها با شماره‌های پشتیبانی فروش 09143030205 و 09143077211 تماس بگیرید و یا فرم آخر صفحه را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

برای شروع این نوع تجارت نیاز به یک دستگاه بلوک زن، با مشخصاتی همچون استحکام بالای دستگاه، قابلیت تولید تعداد زیاد بلوک در یک شیفت کاری و همچنین سهولت در استفاده از دستگاه، نیاز خواهد بود. برخی از دستگاه‌ بلوک زنی قابلیت تولید انواع بلوک با طرح‌ها و ابعاد مختلف را دارد. این دستگاه‌ها می‌توانند در یک کورس یک تا 20 محصول را به طور همزمان تولید کنند. تعداد محصول تولیدی در هر کورس مهم است زیرا هرچقدر تعداد قالب زیاد باشد، ظرفیت تولید بلوک در یک روز افزایش می‌یابد. بهترین نوع این نوع ماشین آلات، بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه است. در ادامه مقاله به بررسی کلی این دستگاه و قالب‌های آن می‌پردازیم.

بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه

بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه

بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه چیست؟

این نوع دستگاه دارای 12 قالب یا به عبارتی دو ردیف 6 تایی است و در هر بار تولید، 12 بلوک سیمانی و یا بتنی تولید می‌کند. دستگاه نیمه اتوماتیک 12 قالبه شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز، دستگاه کادونا 1500 است و این دستگاه نیمه اتوماتیک و متحرک بوده و به آسانی می‌توان با آن محصولات بتنی از جمله، بلوک و فلاورباکس را تولید کرد. KAD1500 قابلیت تولید انواع بلوک با انواع مصالح را داراست و می‌تواند بلوک‌هایی با ابعاد:

  •  40*20*20 ( دوازده عدد)
  •  40*20*15( شانزده عدد)
  •  40*20*10( بیست عدد)

را در هر کورس تولید کند. بلوک‌های دیواری، بلوک‌های سقفی و بلوک‌های تیغه‌ای و… از انواع بلوک‌هایی است که می‌توان با این دستگاه تولید کرد. بلوک‌هایی که با قالب 12 عددی تولید می‌شوند، (4۰*20*۲۰)، بیشتر برای دیوار‌های محوطه و بیرونی به کار می‌روند و خواهان زیادتری نسبت به دیگر انواع بلوک دارند. با استفاده از بلوک زن دوازده قالبه می‌توان به صورت سریع و بهره‌ور بلوک‌های ساختمانی با کیفیت و استاندارد تولید کرد.

 باید به این نکته توجه کرد که اصطلاح رایج اتوماتیک به این معنی نیست که مراحل کار بدون اپراتور انجام می‌گیرد.

در آخر دستگاه توسط اپراتور به عقب هدایت می‌شود و توسط فرمان کاملا هیدرولیکی که در آن تعبیه شده است باند را دور زده و به اول باند می‌آید.

نحوه کار با دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه

در دستگاه 1500، پاکتی بالای دستگاه طراحی شده است تا ملات اولیه که ممکن است از ترکیب، آب با شن و ماسه، لیکا و یا پوکه باشد، توسط تراکتور یا بابکت به داخل این پاکت ریخته می‌شود. در داخل این دستگاه، لودر و یا سیستم خود پرکن قرار گرفته است تا مواد از پاکت به داخل این لودر ریخته شوند و با انجام حرکات رفت و برگشتی قالب را از ملات پر کند. به ملات داخل قالب عمل ویبره و ضربه به صورت همزمان اعمال می‌شود تا ملات خام شکل بلوک به خود بگیرد. در نهایت محصول نهایی، با رفتن دستگاه به جلو نمایان می‌شود. در تمام این مراحل، اپراتور، بر روی صندلی متصل به دستگاه می‌نشیند و با حرکت‌ دادن شیرلول‌های کنترلی، دستگاه را هدایت می‌کند. بلوک‌های بتنی، بعد از خشک شدن به وسیله نور خورشید، به مرحله بسته‌بندی رفته و سپس راهی بازار مقصد می‌شود.

مشخصات کلی و ظرفیت تولید بلوک زن 12 قالبه

در این دستگاه از تجهیزات ایتالیایی و آلمانی استفاده شده و تمامی قطعات دستگاه از کیفیت بالایی برخوردارند که باعث افزایش طول عمر دستگاه و عملکرد بهتر آن با گذشت زمان می‌شود. کادونا 1500، جزو بزرگترین دستگاه‌های متحرک شرکت پارسیان بوده و به صورت دو ردیف 6 تایی بلوک تولید می‌کند. KAD1500 درتولید انواع بلوک و فلاور باکس، جزو شناخته‌ شده‌ترین دستگاه‌های شرکت پارسیان ماشین سازان است؛ زیرا در کمترین زمان بیشترین تعداد محصول و با کیفیت بالا را تولید می‌کند. دستگاه 12 قالبه پارسیان می‌تواند 104 نوع متفاوت از بلوک را تولید کند و برای ان کار کافی‌است تا قالب دستگاه تعویض شود.
ظرفیت تولید کلی آن، 10 الی 14‌هزار بلوک در یک شیفت کاری 8 ساعته است. البته این زمان با توجه به عملکرد اپراتور و مواد اولیه موجود در دپو، متغیر خواهد بود.

 باید به این نکته توجه کرد که اصطلاح رایج اتوماتیک به این معنی نیست که مراحل کار بدون اپراتور انجام می‌گیرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه

هر شرکتی با توجه به کیفیت محصولات و تجربه‌ای که در تولید آن‌ها دارد مدت زمانی را به عنوان خدمات پس از فروش در نظر می‌گیرد. هرچقدر شرکت دارای نیروی متخصص و تجربه بیشتری باشد با اطمینان بیشتری خدمات پس از فروش خود را ارائه می‌دهد. شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز، برای تمامی محصولات خود گارانتی و خدمات پس از فروش 10 ساله را در نظر گرفته‌ است زیرا به کیفیت ماشین آلات خود اطمینان کامل را دارد و در صورت بوجود آمد در گونه مشکل در صدد رفع آن بر می‌آید.

قیمت دستگاه بلوک زن اتوماتیک 12 قالبه

برای تولید دستگاه بلوک زن 12 قالبه، قیمت مشخص و قطعی را نمی‌توان بیان کرد زیرا هر محصولی نسبت به متریال و قطعات استفاده شده در آن، قیمت گذاری می‌شوند. شما ممکن است این متن را در زمان دیگری از نگارش آن بخوانید و صد در صد در این زمان قیمت‌ها، با تغییراتی همراه خواهد بود؛ همچنین ممکن است در کنار دستگاه بلوک زن، دستگاه‌های دیگری از جمله سیستم توزین، میکسر و یا ربات دسته بندی نیاز داشته باشید که در این صورت قیمت نهایی متفاوت‌تر از قبل خواهد بود. به همین دلیل برای استعلام قیمت این دستگاه و کسب اطلاعات تکمیلی، می‌توانید فرم مورد نظر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند یا با شماره‌های پشتیبانی فروش 09143030205 و 09143077211 تماس بگیرید.

 باید به این نکته توجه کرد که اصطلاح رایج اتوماتیک به این معنی نیست که مراحل کار بدون اپراتور انجام می‌گیرد.

استعلام قیمت

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نظرات (8)

  1. ایلخانی
    ژانویه 02, 2024 at 8:36 ق.ظ

    جز بهترین دستگاههایی بود که میشد خرید

    استفاده فوق العاده اسونی داره

  2. حسینی نسب
    ژانویه 23, 2024 at 8:34 ق.ظ

    با سلام نحوه تهیه این دستگاه چه جوریه؟

    • پارسیان ماشین سازان.
      ژانویه 24, 2024 at 4:31 ب.ظ

      برای استعلام قیمت این دستگاه و کسب اطلاعات تکمیلی، می‌توانید فرم مورد نظر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند یا با شماره‌های پشتیبانی فروش 09143030205 و 09143077211 تماس بگیرید.

  3. غلامعلی زکی زاده
    فوریه 25, 2024 at 8:38 ق.ظ

    شرایط خرید قسطی هم دارید؟

    • پارسیان ماشین سازان.
      فوریه 26, 2024 at 4:31 ب.ظ

      برای استعلام قیمت این دستگاه و کسب اطلاعات تکمیلی، می‌توانید فرم مورد نظر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر را در اختیار شما قرار دهند یا با شماره‌های پشتیبانی فروش 09143030205 و 09143077211 تماس بگیرید.

  4. صمدیان
    مارس 02, 2024 at 8:29 ق.ظ

    پارسیان بهترین خدمات رو ارائه میده

  5. قلی پور
    مارس 02, 2024 at 8:37 ق.ظ

    دستگاههای پارسیان ماشین سازان تبریز از بهترین دستگاه های منطقه اس

  6. کاظمیان
    مارس 10, 2024 at 8:30 ق.ظ

    سلام اگه میشه راجع به تفاوت این دستگاه با دستگاههای دیگتون توضیح بدید

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.