بهترین دستگاه بلوک زنی

بهترین دستگاه بلوک زنی، بی‌شک دستگاه‌های پارسیان ماشین سازان تبریز است، چرا که این شرکت با بهره‌گیری از بهترین متریال و با نظر سنجی دوره ای خود از مشتریان توانسته است باکیفیت‌ترین دستگاه‌ها را به بازار عرضه کند و از محبوب‌ترین و بهترین شرکت‌های بتن سازی در بازار باشد.

با پیشرفت صنعت ماشین‌سازی و نیاز روزافزون دنیای امروز به ماشین‌آلات بتنی در ساختمان سازی و راه‌سازی، شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز (با برند Parsian Machine) توانسته یکی از بهترین شرکت‌ها در زمینه تولید (بهترین دستگاه بلوک زن، بهترین دستگاه جدول زن، بهترین دستگاه تولید سنگفرش) در کشور را از آن خود کند.

2 مدل از بهترین دستگاه‌های بلوک زن پارسیان ماشین سازان تبریز

بهترین بلوک زن متحرک

نمای بلوک زن KAD1500

از بهترین دستگاه‌های متحرک پارسیان، می‌توان دستگاه KAD 1500  را نام برد. این دستگاه متحرک ویژگی‌های مثبت زیادی نسبت به دیگر بلوک زن‌ها دارد. ویژگی اول این دستگاه، تولید انواع فلاورباکس در کنار تولید انواع بلوک است. ویژگی دوم، پاکت دار بودن دستگاه و داشتن سیستم خودپرکنی است؛ به این صورت که ملات آماده توسط تراکتور (دامپر) به داخل پاکت ریخته می‌شود و اپراتور تنها با فشار اهرم‌های شیرلول قالب را تغذیه کرده و سپس عمل تولید انجام می‌شود. سومین ویژگی، ظرفیت تولید آن است؛ کادونا 1500 محصولات بتنی را به صورت دو ردیفه تولید می‌کند و این امر باعث می‌شود، ظرفیت تولید این دستگاه در هر کورس افزایش یابد.

بهترین بلوک زن ثابت

در بین دستگاه های ثابت شرکت پارسیان، دستگاه ثابت TPRN 1824 تک پاکته جزو بهترین بلوک زن ثابت محسوب می‌شود؛ زیرا این دستگاه یک خط تولید فول کامل بوده و شامل سیستم توزین مصالح، خط تولید پرسی و خط بسته بندی است. این دستگاه 4 کاره بوده و قابلیت تولید انواع بلوک، جدول، فلاورباکس و سنگ‌فرش و قطعات بتنی دیگری را نیز داراست. ظرفیت تولید TPRN 1824 در مقایسه با سه نوع دیگر، یعنی 3036, 2530, 2025 کمتر است اما از لحاظ هزینه‌های جانبی این دستگاه به صرفه‌تر است.

استعلام قیمت

برای ارتباط با کارشناسان فروش می‌توانید فرم زیر را پر کنید یا با شماره‌های :
09143030205 و 09143077211 تماس بگیرید.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

انتخاب بهترین دستگاه بلوک زن

زمانی تولید کننده می‌تواند بهترین مارک دستگاه بلوک زنی را متعلق به خود کند که در ابتدا، اهداف مشتریان را شناسایی کرده و رضایت مشتریان و مصرف‌کنندگان را با تولید با کیفیت و خدماتی که پس از فروش دستگاه ارائه می‌دهد جلب کند. مشتریان هم زمانی می‌توانند بهترین مارک دستگاه را بشناسند که محصولات سایر تولید کنندگان را هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ برآورد هزینه مقایسه نمایند.

شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز با حضور چندین ساله خود در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی صنعت ساختمان، توانسته با آشنا شدن سایر تولید کنندگان در زمینه تولید دستگاه های بتن سازی هم از تجارب کشور‌های خارجی بهره گیرد و هم بتواند برندی شناخته شده در سایر کشورها باشد. این دستگاه در ابعاد و اندازه‌های متفاوت با ویژگی‌های کارکردی بسیاری در بازار وجود دارد، برای تشخیص اینکه چه مارکی از این دستگاه می‌تواند کارآیی لازم را داشته باشد، باید به این موضوع پرداخت که امروزه کدام کارخانه و شرکت‌ها در ایران، در زمینه ارائه بهترین نوع از ماشین‌آلات صنعتی و ساختمانی فعالیت دارند.

امروزه برندهای زیادی در بازار‌های داخلی و خارجی وجود دارد؛ ولی بیشتر متقاضیان برای پیدا کردن بهترین و معتبر‌ترین مارک، دچار سردرگمی می‌شوند و آنچه در این میان اهمیت دارد این است که برای انتخاب یک برند با کیفیت از دستگاه بلوک زن، شرکت سازنده یا ارائه دهنده آن باید از تجربه و اعتبار کافی برخوردار باشد که شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز با فعالیت نزدیک به چهار دهه خود توانسته به خوبی این تجربیات را به دست آورد.

در این رابطه یک دستگاه مناسب و با کیفیت دستگاهی است که بیشترین و با کیفیت‌ترین خروجی و بازده را متناسب با خواسته مشتری داشته باشد به این معنی که برای هر ویژگی از دستگاه بهترین نمونه از فعالیت محصول مطرح باشد.

تهیه بهترین دستگاه که توسط شرکت‌ها به تولید می‌رسند و به مشتریان ارائه می شوند تا در کارگاه بلوک زنی مورد استفاده گیرند باید از کیفیت و مکانیسم بالایی برخوردار باشند. اگر به دنبال یک برند مطمئن با بازدهی بالا است باید به خصوصیات و ویژگی‌های آن توجه کنید.

یک برند خوب و مطرح الزاما نمی‌تواند یک مورد مناسب برای کارگاه بلوک زنی باشد. از میان ویژگی‌هایی که یک دستگاه باید دارا باشد می‌توان به مواردی همچون سرعت، ظرفیت تولید، قابلیت دستگاه اشاره کرد. در پایان اشاره به این نکته ضروری است که با مطالعه رزومه یک شرکت و شناخت مشتریان آن شرکت می‌توان اطلاعات کلی به دست آورد.