روشهای نوین تولید دستگاه بلوک، جدول و سنگفرش در پارسیان

روشهای نوین تولید دستگاه بلوک، جدول و سنگفرش در پارسیان

اصول تولید بلوک سیمانی

تولید بلوک، با توجه به افزایش جمعیت و نیاز مبرم به ساخت و ساز، همچنین نظر به افزایش هزینه‌های زندگی از جمله موضوع انرژی، کیفیت تولید، همسان‌سازی نوع محصول تولیدی بلوک با توجه به منطقه سکونت بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که کشور عزیزمان ایران دارای تنوع آب و هوایی است، این امر باعث شده تا شکل بلوک، نوع بلوک، متریال مورد استفاده در مناطق مختلف متمایز باشد.

مناطق کوهستانی به علت سرما، نیاز به بلوک‌هایی دارند که به عنوان عایق عمل کند تا ضریب انتقال انرژی به حداقل ممکن برسد. برعکس این موضوع نیز برای مناطق گرمسیری که عموما کل سال دارای آب و هوای گرم هستند، صدق می‌کند. نیاز به بلوک‌هایی که عایق در انتقال هستند و مواردی از قبیل ضخامت بلوک سیمانی، ارتباط مستقیمی با سبک و سنگین بودن بلوک دارد.

تولید بلوک سیمانی و جدول بتنی با توجه به شرایط آب و هوا

در مناطق شمال کشور، به دلیل آب‌و‌هوای مرطوب و وسعت زمین‌های حاصلخیز، جمعیت به صورت پراکنده است و این موضوع موجب شده تا ساخت‌و‌ساز‌ها به صورت دو الی سه طبقه باشد‌؛ این موضوع باعث افزایش اهمیت مقاومت بلوک می‌شود. در منطقه سرد سیری به دلیل سخت بودن ایجاد تاسیسات برقی و حاصل‌خیزی کم، موجب تراکم جمعیت در یک منطقه و به طبع آن سکونت مردم در آپارتمان‌های بلند، برج‌ها و شهرک‌ها می‌شود، همین امر موجب می‌شود تامقاومت بلوک در اولویت بالاتری قرار گیرد.

شرکت دانش بنیان پارسیان ماشین سازان تبریز، با تکیه بر دانش فنی و نیرو‌های متخصص خود، روش‌های نوین تولید بلوک سیمانی، پوکه‌ای و فوق سبک لیکا را از ابتدا در دستور کار خود داشته و تلاش مضاعف جهت به کارگیری جدیدترین تکنولوژی در بحث ماشین آلات دستگاه بلوک زن، جدول زن و سنگفرش زن کرده است.

از موضوعات مهم در تولید بلوک‌های ساختمانی، نوع مواد مورد استفاده، چگونگی عمل آوری، ضخامت بلوک، ته بسته یا ته باز بودن بلوک، تعداد جداره‌های بلوک و ابعاد بلوک است. نوع مواد مورد استفاده، ارتباط مستقیمی با مقاومت محصول و سبک و سنگین بودن آن دارد. از بابت تعداد جداره بلوک نیز، نظر به مشخصه نوع تاسیسات اجرایی حائز اهمیت است. با توجه به تمام موارد گفته شده در مورد استانداردهای بلوک سیمانی، دستگاه‌های تولید بلوک شرکت پارسیان ماشین سازان تبریز با استفاده از روش‌های بروز تولید بلوک، ساخته شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند.

موارد موثر در تولید بلوک و جدول بتنی استاندارد

  • ماشین با‌کیفیت: این مورد بستگی صد‌درصدی به تکنولوژی ساخت و نوع قطعات مصرفی و کیفیت اجرا دارد.
  • نوع مواد مصرفی: این مورد به اسم طرح اختلاط شناخته می‌شود
  • عمل آوری محصول تولیدی
  • اپراتور‌های دست اندرکاران تولید 

تمامی موارد یاد شده توسط کارشناسان مجرب و توانمند پارسیان و مطابق با تکنولوژی روز دنیا در تولید بلوک سیمانی، اجرا، آموزش و انجام ‌می‌شود. مشتریان شرکت پارسیان قبل از قرارداد توسط کارگروه ویژه از بابت طرح توجیه تولید بلوک سیمانی، طرح اختلاط آن، چگونگی روش تولید بلوک سیمانی، معرفی انواع دستگاه‌های بلوک سیمانی و همچنین بازارهای هدف محصولات تولید شده توسط دستگاه‌های پارسیان ماشین سازان تبریز آشنا خواهند شد.

بهترین دستگاه تولید بلوک سیمانی (متحرک) KAD1500

بهترین دستگاه تولید جدول بتنی (متحرک) KAD1200

در پایان تیم پارسیان با کوله باری از تجربه و دانش فنی و با تکیه بر متخصصین خود عالی‌ترین روش تولید بلوک با در نظر گرفتن تمامی شرایط و ضوابط را در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد چرا که اعتبار این شرکت گره خورده در اعتماد مشتریان است.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.