کم ریسک‌ترین و پر سودترین سرمایه گذاری در ماشین آلات و خط تولید

کم ریسک‌ترین و پر سودترین سرمایه گذاری در ماشین آلات و خط تولید

در حال حاضر، افراد بسیاری به دنبال پیدا کردن کسب و کاری پرسود و کم ریسک‌ هستند. همه ما دوست داریم، در عین حال که در جای مناسبی سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و سود مناسبی هم برداشت می‌کنیم، با چالش‌های کمتری هم در این مسیر همراه باشیم. در این مقاله یکی از راه‌های کم ریسک‌ترین و پر سودترین سرمایه گذاری در ماشین آلات و خط تولید را به شما معرفی می‌کنیم که کمتر به آن پرداخته شده است.

این راه، راه اندازی کارگاه تولید بلوک و جدول است. سرمایه گذاری که سود بالای 30 الی 50 درصدی دارد. اما چطور و چگونه؟

 کاربرد دستگاه‌های بلوک زن در مشاغل مختلف و درآمدزا  

کشور ایران، کشوری در حال‌ توسعه، به خصوص در بخش‌های صنعت ساختمان و راه‌ سازی است. همین امر موجب شده تا مواد و مصالح مورد نیاز در این حوزه، راحت‌تر و سریع‌تر به فروش برسد و مشتریان زیادی را به خود اختصاص دهد. یکی از این مصالح، بلوک و جدول است. بلوک و جدول از جمله مصالحی هستند که مشتریان زیادی دارند و قشر‌های مختلفی از مردم و حتی سازمان‌ها به دنبال خرید آن هستند؛ از شهرداری‌ها، بنیاد  مسکن‌ و راه شهرسازی گرفته، تا دهیاری‌ها و انبوه سازان. علاوه بر این اقشار مختلف دیگری همچون، مصالح فروش‌ها، بنیاد بتن‌ها، پروژه‌های مسکن ملی، پیمان‌کاران و… از سایر بازار‌های هدف برای فروش بلوک و جدول هستند.

حتما سوال بعدی که به ذهنتان می‌رسد این است که چطور می‌توانیم کارگاه بلوک‌زنی و جدول‌زنی راه‌اندازی کنیم؟ چه مواردی نیاز داریم و چگونه باید شروع کنیم؟ در ادامه این مقاله پاسخ این سوال‌ها را می‌دهیم؛ با این حال توصیه می‌کنیم مقاله «راه اندازی کارگاه بلوک زنی» را نیز مطالعه کنید.

قدم اول: برای شروع راه اندازی کارگاه بلوک زنی (این سرمایه گذاری مطمئن با سود بالا)، فراهم کردن زمینی مسطح (استیجاره‌ای یا ملک شخصی) با متراژ حداقل 600 متر مربع لازم است.

قدم دوم: در قدم بعدی، شما نیاز به تهیه یک دستگاه بلوک زن و جدول زن دارید. در نهایت هم حداقل دو الی سه نفر نیروی انسانی نیاز دارید.

بهترین سرمایه گذاری پرسود با دستگاه‌های پارسیان ماشین سازان

بهترین و پر سودترین سرمایه گذاری در ماشین آلات و خط تولید، خرید دستگاه‌های پارسیان ماشین سازان است. اما چرا؟

دلیل اول: دستگاه‌های پارسیان ماشین، سه یا چهار کاره هستند، همین موضوع یک امتیاز مثبت برای شماست. در واقع شما می‌توانید با پرداخت هزینه یک دستگاه بلوک زن، جدول، فلاورباکس و سنگفرش نیز تولید کنید و ابعاد کسب و کارتان را گسترش دهید.

دلیل دوم: تنوع دستگاه‌های ساخت پارسیان زیاد است و شما می‌توانید، بسته به محیط و شرایط‌‌‌تان دستگاه متحرک یا ثابت خریداری کنید.

دلیل سوم: دلیل دیگر پرسود بودن این سرمایه گذاری، کیفیت این دستگاه‌هاست، یک بار دستگاه‌ را تهیه کنید و سالیان سال از همان دستگاه کسب درآمد کنید. دستگاه‌های بلوک زن پارسیان، به خاطر استفاده از متریال‌های بسیار باکیفیت و استفاده از تبحر متخصصین ماهر در زمینه تولید ماشین‌آلات قطعات بتنی، کیفیت بسیار بالایی دارند. از همین رو دستگاهی که خریداری کرده‌اید، تا سالیان سال با کمترین مشکل محصولات مورد نیاز را تولید می‌کند.

دلیل چهارم: خدمات پس‌ از فروش گسترده و قدرتمند. با خرید دستگاه‌های پارسیان ماشین، تیم خدمات پس از فروش، از اولین روز  خرید (نصب و راه‌اندازی) همراه شما است؛ تا با کمترین دغدغه کسب و کارتان را گسترش دهید.

دلیل پنجم: مشاوره کامل پیش از خرید. مشاوران و کارشناسان پارسیان، پیش از خرید محصول، تمام شرایط و نیاز‌های شما را بررسی می‌کنند، سپس با توجه به این مسائل دستگاه مناسب برای خرید را، به شما معرفی می‎‌کنند.

دلیل ششم: اعتبار پارسیان ماشین در زمینه تولید ماشین‌آلات تولید قطعات بتنی. سابقه 53 ساله پارسیان در زمینه تولید دستگاه‌های بلوک زن و صادرات دستگاه به کشور‌های مختلف، خود گویای اعتبار این شرکت در ایران و عرصه جهانی است.

توجه داشته باشید که اگر میزان سرمایه اولیه شما محدود‌تر است یا برای پروژه‌های حضوری، بلوک زن بخواهید، بهتر است به سراغ دستگاه‌های متحرک پارسیان ماشین بروید. این نوع دستگاه‌ها علاوه‌بر اینکه تمام ویژگی‌های گفته شده را دارند، اندازه و وزن کمتری هم نسبت به دستگاه‌های ثابت دارند. انتخاب بلوک زن متحرک برای سرمایه‌گذاری گزینه عالی است.

نتیجه گیری در مورد کم ریسک‌ترین و پر سودترین سرمایه گذاری در ماشین آلات و خط تولید

در نهایت بعد از بررسی و خرید دستگاه مناسب و کسب مجوز‌های لازم شما می‌تواتنید کارگاه بلوک زنی خودتان را راه‌اندازی کنید. بلوک، جدول، فلاور باکس و سنگفرش تولید کنید و در اختیار مردم و سازمان‌های مختلف قرار دهید. این کار از جمله سرمایه گذاری‌های مناسب در ایران است که کمتر کسی به آن پرداخته و افراد زیادی اطلاعی از آن ندارند، در نتیجه، رقابت در این حوزه کم است و هنوز اشباع نشده است. در این مقاله سعی کردیم یکی از بهترین سرمایه گذاری‌های مناسب در این اوضاع را معرفی کنیم و حدالامکان به طور کامل آن را توضیح دهیم، با این حال اگر سوالی دارید، یا نیاز به مشاوره در این مورد دارید می‌توانید با کارشناسان و مشاوران ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.